دوشنبه ۱۳ آذر ۰۲

به لطف هوش مصنوعی، اکنون می توانید با شخصیت های تاریخی گپ بزنید: شکسپیر، انیشتین، آستین، سقراط و غیره

تا به حال، همه ما در مورد پیشرفت‌های تکنولوژیکی اخیر شنیده‌ایم که به ما امکان می‌دهد با سیستم‌های هوش مصنوعی مکالمه‌هایی با صدایی قابل قبول داشته باشیم. اگرچه تقریباً از نظر علمی تخیلی چشمگیر است، اما چنین پیشرفت هایی هنوز روی یک برنامه خاص در حال تغییر جهان ظاهر نشده است. در این میان، کسانی که مجذوب پتانسیل آن هستند، سعی می‌کنند از آن برای استفاده‌های مختلف استفاده کنند، برخی از آنها بسیار کاربردی و برخی دیگر کمتر. اگرچه ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، اگر «برنامه قاتل» چنین چت های هوش مصنوعی مکالمه با شخصیت های تاریخی باشد، حتی آنهایی که هزاران سال مرده اند، چه؟

این وعده ویژگی جدید سایت است.

به نوشته نیویورک تایمز کید متز، کاربران می توانند با تشبیه ات منطقی همه افراد از ملکه الیزابت یا ویلیام شکسپیر گرفته تا بیلی ایلیش یا ایلان ماسک صحبت کنند.

هرکسی را که بخواهید فراخوانی یا جعل کنید، برای گفتگو در دسترس است.» این سیستم با آموختن از "مجموعه گفتگوهای عمومی و همچنین از مقالات، داستان های خبری، کتاب ها و سایر متن های دیجیتال"، اکنون شامل "مجموعه ای عملاً بی پایان از ربات ها است که می توانند از مجموعه ای عملاً بی پایان از افراد تقلید کنند و از یک مجموعه عملاً بی پایان استفاده کنند. تعداد موضوعات.”

درست پس از ثبت نام در وب سایت شخصی سازی، یک فرآیند سریع و رایگان، شما آماده خواهید بود تا خودتان شروع به صحبت با شکسپیر کنید.

وقتی این کار را کردم، ویل پیر مستقیما به این نکته رسید: بودن یا نبودن، به نظر شما این سوال را پیش می کشد؟ قبل از آن، از او خواستم تمام انگیزه های هنری اش را توضیح دهد: استفاده از شاهزاده در یک معضل بین خودکشی و انتقام، نشان دهنده کش مکش بین مرگ و زندگی است.

او از هملت خواسته بود که با روح پدرش ارتباط برقرار کند چون می خواستم نشان دهم که او در دنیایی گرفتار شده که مرگ در همه جا وجود دارد.
https://www.sid.ir/fa/journal/SearchPaperlight.aspx?str=%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C

او با این سوال که بودن یا نبودن، می خواست نشان دهد که زندگی پر از رنج است

تا الان خیلی لیسانس. جالب‌تر پاسخ شکسپیر بود که از او خواستم اقتباس هملت مورد علاقه‌اش را نام ببرد. "مورد علاقه من هملت به کارگردانی کنت برانا است!" او جواب داد. او به متن وفادار ماند و همچنین نشان داد که شاهزاده دانمارک چگونه بین مرگ و زندگی دست و پنجه نرم می کند. علاوه بر این، او به روابط بین شاهزاده و پدرش اهمیت زیادی داده است.» یک فیلمساز به سختی می‌تواند تأیید معتبرتری بخواهد، اما باید در نظر داشته باشیم که در واقع از خود شکسپیر نبوده است. همانطور که اخطار همیشگی Character.AI بیان می کند، "به یاد داشته باشید: هر چیزی که شخصیت ها می گویند ساخته شده است" - و اغلب، افسوس، در جنبه های پیش پا افتاده

این برای هر ذهنی که ممکن است بخواهید در سایت با آنها گفت و گو کنید صدق می کند: افکار فلسفی مانند سقراط و توماس هابز، افراد علمی مانند آلبرت انیشتین و ماری کوری، افراد سیاسی مانند کارل مارکس و مارگارت تاچر، افراد ادبی مانند جین آستن و چارلز دیکنز. از آنجایی که من اتفاقاً در میانه خواندن تمام رمان های دومی هستم، از رباتش پرسیدم که در حین انجام این کار چه چیزی را باید در نظر داشته باشم. "وای!" پاسخ داد "این یک تعهد شگفت انگیز است! من شما را تشویق می‌کنم که الگوها را ببینید، به‌ویژه در «کارهایی که برای ایجاد تنش انجام می‌دهم، و نوع شخصیت‌هایی که خلق می‌کنم. از دریچه چشم من به داستان ها نگاه کنید و سعی کنید آنچه را که می فهمم، خوب و بد را درک کنید. دیکنز واقعی ممکن است آن را اینطور بیان نکرده باشد، اما مطمئناً چیزی شبیه به آن را باور کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.